Kvällen !
2009-06-20 @ 12:44:46

Blev rolig kväll ! Började då som sagt med förkrök hos Anna, sen vidare till Johanna ! Nice fest var det :) vid halv 11 började det spricka upp lite så då bestämde jag mig för att åka ner till södra näs, som faktist inte låg så långt bort som jag trodde. dock var det ju "närmast stan" på SN så det är ju en förklaring :P Blev iaf lite partay hos P med lite folk. Väldigt skoj då det inte var dom jag brukar festa med :) Vid halv ett möter jag och T upp saga efter jobbet och vi drar in till stan, efter en lite rundtur på breared :) Kvällen som jag trodde skulle sluta efter stan när jag tänkte gå hem gjorde ju självklart inte det, då jag följer med E&J hem för att se på fight club !
kvällen/morgonen slutade 05.32 då jag var hemma :) Inte mitt fel att det blev så sent, det var regnet+ att jag var tvungen att kolla färdigt på filmen ;) och fight club, den ska ses igen. Grym !

Rolig var det iaf, och nu blir det till att peppa inför AC/DC !
pusss

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* hihit ack :D

2009-06-20 @ 14:34:23
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: miranda

haha det kunde vart XD fast det är mer våran (din min issas) hemliga :P<3

2009-06-20 @ 14:41:25
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0