helt slut
2009-06-26 @ 18:29:37

började som sagt dagen med scones och promenad med clara, sedan stack vi ner till stan och jag fick köpt en klänning och några örhängen + ett skärp. Sedan cykalde jag till donken och träffade jenny som precis hade slutat jobba så vi gick hem till henne och fixa lite saker, och sen vidare till stranden. Eller J cykla till stranden jag stack hem och hämtade hunden och gick med den till mormor där jag nu har vart och jobbat i en timma. Lyckades trilla i en trappa, gå in i ett träd, lorta ner hela mig (ni ska se min klänning) och bli biten av en myra :O

nu är jag helt slut och har precis duschat bort all jord och snart kommer folk hit och glor film, gottans !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0