fast...
2009-06-03 @ 17:57:22

.. jag köpte ju inget ;) haha lyckas alltid ångra/tveka innan jag köper något. Men jag hittade ett par riktigt niciga skor som jag funderar på att köpa, köpte ju inte dom andra och dom här var inte helt fel !
Fick gått till hälsobrunnen och träffa emils mamma lisbet som jobbar/äger det  :) hitta en nice olja som ja ska köpa hoppas jag.
Efter det blev det att strosa runt med Clara på stan, som inte riktigt var i sitt bästa skick.. hon var jätte kissig, vilket var jätte roligt ;) haha ! Blev e.h och scones, mummsens !

längtar till fredag&helgen !:D

Kommentarer
Postat av: simon

shiiit vilken bra blogg!

2009-06-03 @ 21:27:56
Postat av: miranda

Desamma! Känndes som jag hade skjukt mkt att säga till dig XD haha <33

2009-06-03 @ 22:11:49
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/
Postat av: tillyskev

simon, jag vet att du älskar min blogg ;)

2009-06-04 @ 16:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0