empty house (hihihihihi)
2009-06-25 @ 15:17:28

sådär, då har pappa också åkt. Nu är det jag, doggen&fiskarna ensamma i huset i tio dagar. Hur ska detta gå ? Cosby har stått på trappen hela eftermiddagen, då han har hoppats på att pappa ska komma tillbaka. Så älskad är jag. Men när han gick och la sig vid grinden och försökte krypa under blev det för mycket, så jag tog med honom på en kort promenad för att få honom på andra tankar.

Kände att jag inte kunde lämna honom så jag dissade stranden, och solade lite på balkongen med den nya veckorevyn i stället, funkar lika bra !

om ca en och en halv timma ska jag träffa clara för träning, idag blir det bodybalance !

Kommentarer
Postat av: Anonym

emPty gumman, så stavas det;)

MEEEEn jag älsakr dig ändå

2009-06-25 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0