Bloggen
2009-06-10 @ 18:29:06

Har gjort lite ändringar nu, men har inte riktigt bestämt mig om jag gillar dem eller inte ;) haha, men det återstår att se !

Lisberg igår var kanon, åkte lagom mycket, latjade med klassen och gick bara runt och chilla ! Har ju vissa turungar i klassen då med, Moa vann stjärnvinst på daim, Clara vann stjärnvinst på djungelspelet=megastor panda, och julian vann stjärnvinst på center hjulet, 4,2 kg choklad.. hahah ! Men att vara från lisberg mellan 14-22 och sedan halv springa/gå till stationen tar på sina krafter, tror alla i klassen var trötta idag, på första "klass" lektionen ( jag hade haft språk innan) var vi från början kanske 10 st, sen droppade det in folk efter hand ;) Typiskt vår klass !

Det med att träffa Saga idag gick inte som planerat, inte heller Jenny.. men det åandra sidan har jag fått sommarlov nu och då finns det massvis med tid :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0