090630
2009-06-30 @ 10:58:04

chill att skriva sån siffer rubrik så man vet någolunda vad man gjrode vilken dag istället för att försöka komma på vilken rubrik man hade på inlägget.

igår blev det stan med clara först sen vidare på spinning, då vi saknar det så mycekt ska vi göra det idag igen :) Efter spinningen kom Ted hit och vi planderade lite inför onsdagen då vi har bestämt att det ska bli en liten grillkväll. Folk droppade in lite hur som helst men tillsut blev det jag ted jussi och linnea som var kvar, vi började titta på ace ( går bokstavligen talat inte en dag utan att jag ser den)  när filmen är slut har clara andreas emil och martin hunnit komma också, så vi haded lite bus timme med kaviar/senap i ansiktet och allmänt fula saker ;) men det var roligt ! Martin Jussi och Linnea bestämde sig för att de skulle bada med så det blev en liten promenad ner till ankaret vid två tiden. Kvällen slutade med dåliga ordvitsar och jag somnade (a) men varken linnea eller ted väckte mig så dom borde ha klarat sig ut.

nu smsar jussi, idag ska vi fixa hultsfredstältet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0