svenssons black&white
2009-07-16 @ 00:52:41

Tur att det är jobbigast första gången man gör något. Idag på arobic coren gick allt åt skogen typ, stod bara och hoppade skrattade och flaxade med armarna. Jag har aldrig gått i arobic förut så det var verkligen första gången (räknar inte dom enkla stegen man gjorde på gympa lektionerna i skolan) men, då jag skrattade mig igenom hela träningen så får jag lite extra träning och lever lite längre ! Det var svårt, snabbt men roligt. Så det ska göras igen !

Kvällen har nu spenderats hemma hos Moa med lite folk. jag emil och moa gjorde svennsons black&white med emils special och pizza.... sjuke !
Efter det blev det film och nu sitter jag här. Bestämde mig för att åka hem tidigt då vi ska åka till gbg imorgon 10.34, så jag ska vara hyffsat pigg :)


svenssons black&white, köttbullar och potatis krocketer, mummsens
då den färdiga tallriks bilden inte vill laddas över till datorn så får ni nöja er med denna :)

Ronjas fina bricka hon hade gjort iordning efter att jag och lisa vart och tränat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0