Rosa-munda och Fransis
2009-07-24 @ 16:01:49

Gick hem till mormor efter att jag hade gjort klart allt här hemma. Där blev det fika, änglamat, ett recept från när mormor var liten. Den här sommaren har jag verkligen spenderat massa tid med mormor, kommer även att förstätta göra det minst hela sommaren. Men det är otroligt roligt att vara där nere och mormor berättar sina historier om när hon var liten, om huset om allt möjligt ! Sånt som man kan föra vidare.
FIck träffat hennes tvillingar idag med, dom skulle ha en lite fest :) Hillevis barn barn skulle komma och dom skulle käka lire räkor o dricka lite vin i det rosa huset :)

Nu när jag kom hem väntade ett väldigt väntat brev, nämnligen mitt band från Hultan, så nu sitter det äntligen på min handled ♥

mormor vid det lilla rosa

Änglamat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0