Mysig kväll med L&R
2009-07-15 @ 01:07:13

Efter spinning passet åkte jag och Lisa hem till ronja som hade dukat upp jätte fint med jordgubbar, bananer annanas och choklad ! Till det blev det pannkakor och toast, underbart ! Blev en riktigt mysig kväll (som vanligt) med massa prat och skratt, Kommer sakna ihjäl mig på odm två när dom åker. Men man ska tänka positivt, dom kommer ha så grymt kul och få se så mycket nytt som dom kommer berätta om när dom kommer hem !

Kom även fram till det att mitt förra inlägg var något av de konstigaste jag skrivit.. väldigt oorganiserat och knasigt. Men så kan det gå, katching.

om jag inte nämnde det med så har jag gått och ändrat hårfärg nu med, lite mer åt det brunare hålet istället för det lite guld/blonda som det har blivit av solen.

hallon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0