jag tror jag trilla
2009-08-01 @ 01:37:56

Detta måste vart en av dom skrattigaste kvällarna på hela somamrlovet, och jag överdriver inte när jags äger detta. Började med att jag moa emil annie och josse titta på rosa pantern 2 och jag skrattade från starten, sen blev det att alla halv roliga saker blev jätte roliga så det gick bara utför. Att sen se en rolig hund med coca cola i munnen är heller inget att rekomendera. Sen kom clara och var med och såg slutet på filmen, vilket förövrigt var väldigt roligt. Bäst var när dom sjöng om "hohoba"ett schampo. Det hela spårade ut lite och efter ett tag när det bara var jag moa emil och clara kvar börjades det dra "katt åt.. " skämt och alla grät i stort sett av skratt.
När det väl var dags för hemfärd bestämde sig jag och emil för att ta en sväng förbi donken, där emil beställde två hamburgare, var av en av dom tog väldigt, och då menar jag väldigt lång tid att få. Så, inte för att det gjode något för oss att det tog sån lång tid, bjöd hon oss på glass, som vi sedan bestämde för att äta på vägen, vilket inte var en sån bra idé.... när jag cyklar i en uppförsbake så säger emil något roligt, samtidigt som jag ska ta den där goda skeden av gratis glassen, vilket resluterar i att jag cyklar ner i diket, vilket inte var så farligt, jag stod ju ändå upp och hade läget under kontroll, trodde jag. Det hela slutar med att jag faller ner i gräset/taggbuskarna och emil fattar inte riktigt det, utan tror bara att jag står kvar i diket, så när han väl vänder sig om efter att ha cyklat cirkus fem meter fram och ser en vält cykel som sticker fram, så kan ni ju gissa hur mycket vi skratta.
Min goda gratis glass som bara blev halväten ligger nu i diket, där den inte riktigt hör hemma, men bättre nog att den ligger där än i min mage efter det fallet. Kommer leva på det ett bra tag nu !

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0