HULTSFRED 09
2009-07-13 @ 12:02:08

Helt galet, helt underbart, helt perfekt ! 810 bilder senare, och jag säger som Jossan, lätt en av de roligaste veckorna i mitt liv ! Min födelsedag kunde inte vart bättre, började med att få ett plektrum av saga, men inte vilket plektrum som helst, utan det från sångaren i kings of leon ! De ni :) Sen fick man en gratis latte också, göttere. Sen avslutades den med att stå längst fram på The Killers, awesome ! Att dom kommer ut och gör några extra nummer som börjar med a dustland fairytale är inte helt fel heller. Konserten öppnades med human, och avslutas med human, helt underbart ! sen blev det campet och fest ;)
Finns massa saker som jag vill berätta men just nu är jag lite trött, även fast ja däcka klockan 9 igår och sov till 11 idag, så är jag helt slut i huvudet.. att melland klockan nio på lördgasmorgonen till  nio på söndagskvällen bara ha sovit 2 timmar och dom på en buss känns inte helt upp piggande ;) Lördagsnatten var nog en av de roligaste nätterna med, satt några stycken och bara drog tråkiga skämt efter tråkiga skämt, skratta så jag hade ont i magen hela tiden ! men enj, nu får det vara slut på detta hultan inlägget, more to come ;)

Camp pinnes, aka camel, aka incest, aka chill -> Love to you all !

Kommentarer
Postat av: anna fäldt

BÄSTA VECKAN I MITT LIV

SERIÖST

kunde inte varit bättre på något jävla sätt! efterfesten snart?! :D

Hultan 10? :DDDDDDDD

2009-07-13 @ 23:14:37
Postat av: sara gröööööööön

Fan vad jag saknar er! :O hultan va sjukt jävla bäst och jag kommer aldrig glömma det! :D iiiiih <3

2009-07-19 @ 20:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0