gårdagens händelser vs dagens kommande
2009-07-02 @ 11:17:37

gårdagen blev riktigt nice ! Började med att jussi kom hit och vi lagade våran kycklingröra till grillningen, sedan la vi den i tacobröd ochla in den i folie. Blev riktigt gott, och starkt ! Efter ett litet tag kom Ted, David och Martin. Då började vi grilla och senare kom även Jenny och Natha. Vi var tekniska nog och kopplade ut min stereo och tog med några gamla goa skivor. Det bev även kubbspel, där mitt lag, tyvärr förlorade..  Kvällen slutade klockan sex då jag och linnea gick och la oss i m&ps rum, martin i extra sängen i mitt rum och ted sov redan i min säng då. Nu när jag vakna, eller vakna och vakna, linnea väckte mig för att säga att hon skulle gå nu, men iaf nu är både linnea och ted borta, martin ligger djupt sovandes i sängen och jag vet inte vad jag ska hitta på.

Dagen planer är att
  • jobba hos mormor
  • träna
  • klassfest med blå 9@josefins hus
  • träffa André och han kompis !
  • städa ! i massor...
josefffiin
Josefin, kvinnan, myten, legenden
-lagade frukost till mig igår och sedan på kvällen gjorde hon även hallon/blåbär/mango paj till mig :)
Bra att vi tar hand om varandra nu när vära päron är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0