Bra att fylla år lite ibland
2009-07-23 @ 12:08:07

tycket mamma när hon kom in i mitt rum idag och såg att jag satt och lekte med datorn, jag kan inte annat än att hålla med.  Nu håller jag på att föra över all musik till datorn, snabbt går det, men inte tillräckligt snabbt för att det ska vara klart.. massa cdskivor är det som ska in !

Vid halv två ska jag träffa Ronja för en sväng på stan, mitt andra hem just nu :) Kommer bli mys iaf !
Ska baka en kaka till m&p med, någon slags rulltårta med knas i mitten. verkade god iaf.
Då mitt träningskort gick ut igår vet jag inte om jag ska ta en paus idag och skippa tränandet och köra på imorgon istället, det beror på vädret.. hahah. Är det regn orkar jag inte. Så det får nog bli paus idag, skönt !

Nu ska jag fortsätta mecka.

Kommentarer
Postat av: lisa

Finns ett aerobic core pass på lördag klockan tio som jag funderar på =) en annan ledare men ändå.. får fundera vidare ;) är du på möjligtvis?

2009-07-23 @ 17:27:11
URL: http://lisabostrm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0