090719
2009-07-19 @ 12:40:06

Godmorgon !
Sitter här med gröten i famnen och lyssnar på någon radios top 40 lista... Förutom alla MJ låtar och Kings Of Leon låtar så är det ganska konstiga låtar, iaf hitills. Gårkvällen var faktist riktigt rolig ! Det blev fest hos berndt, först var det bara jag och grabbarna men sen kom det mer folk och då var jag inte ensam tjej längre ;) haha att vara med på ölspelet när man har vin är inget att rekomendera heller.. haha ! Vid 12 stack vi ner mot stan och väl där gick jag och anna direkt till hennes jobb där vi satt och snackade med hennes jobbarkamrater, mycket trevligt ! Sen bar det av till stan... Wiiiho. Jag längtar så tills man kommer in på krogen och slipper torget. Fick träffat Lisa&Alex igår, från campet vilket var väldigt skönt, för jag saknar ju mina campfriends ! Men, på lördag smäller det ! Då blir det HOFF !

Idag kommer Clara hem och jag saknar ihjäl mig på henne, inte träffat henne på ca två veckor om inte mer !

gröt

Kommentarer
Postat av: miranda

höhö, sure =)<3

2009-07-19 @ 15:01:29
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0