090706 Godmorgon
2009-07-06 @ 11:15:03

En dag kvar, sen åker vi ! En dag. Helt galet, är taggad till hundra nu, men vet att när vi sitter på bussen kommer jag inte kunna sitta stil. mums, vill vara där nu !
Men idag ska jag och mitt camp fixax lite saker till våran lilla resa, dvs mat som man kan äta, kanelknäcke. Massvis med kanelknäcke. Kanske lite äpplen med, men mest kanelknäcken ;)
Sen har vi två pressenningar med, då det nog kommer regna och vi ska ha en på tältet och en över tälten, då ví har två tält. Ett fyrmanna, och ett tvåmanna. det tvamanna är förpackningen, och den som vill sova där ;)

men men, nu ska jag packa vidare så allt det viktigaste kommer med iaf !
pussss

Kommentarer
Postat av: lisa

hmm jag vet inte om det bara är på min dator men å ä och ö verkar inte funka så bra på din blogg just nu mathilda.. :o haha ha det grymt på hultan <3

2009-07-06 @ 12:44:50
URL: http://lisabostrm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0