Tjejmiddag och fullspäckad dag
2009-12-12 @ 02:48:39

snutten som fyllde år i onsdags!


Fredagen kunde inte avslutas på bättre sätt, efter att ha fått en varm kopp vanilj te hos clara så bestämde jag mig för att jag kunde motstå kylan och cykla hem. Efter 20 cyklade meter såg jag en stjärna falla. Måste betyda något bra, men ni får inte reda på vad jag önskade mig, hihi.

Dagen har beståt utav ett otroligt roligt träningspass med min granne som instruktör! En runda på stan med elin och annie, och självklart skola med gympa prov. Fy vad jag saknar so-prov. Där man bara fick skriva och inte behövde kunna massa regler och formler. Måste vart ett utav de lätaste proven sen jag började ettan. Hoppas det visas på reslutatet med.. Kvällen har spenderats hos clara, som hade födelsedags tjejmiddag vilket var otroligt mysigt!


Leona Lewis – Run

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0