ögonsvårigheter och bubblandebubblor
2009-12-03 @ 20:25:08


Farligt redo för att färga hår!

Skippade fotot och gick på bodybalance idag, vilket nog behövdes! Var riktigt skönt, och i slutet trodde jag nog allt att jag skulle vara tvungen att ligga kvar där på mattan, för mina ögon ville verkligen inte öppna ögonen.. men trött som jag var kämpade jag mig ändå upp och cyklade hem i blåsten. Hemma blev jag belönad med ett varmt bad. Det vet värt.
Nu är det eng plugg med kokoskladdkaka&te som gäller, och om 40 min sitter jag bänkad framför Glee.
Can't wait!

Kommentarer
Postat av: isabelle

sjutk snygg bild måste jag säga!! :D hahaha

mamma tyckte det blev fint :D

2009-12-03 @ 22:31:01
URL: http://blacklaace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0