hihihi
2009-12-25 @ 12:06:00

Lika glad som glader är jag, om inte ännu gladare! Jag är nu mera ägare till en Björn Axen plattång, och det enda jag vill göra är att platt amitt hår. hihii. Men julafton belv faktiskt bättre än vad jag hade hoppats (och nej, det var inte plattången som gjorde det). Det var en mysig dag, precis som jag hade hoppats, inga måsten, allt bara flöt på och vi gjorde som vi kände för. För hur många julaftonar har man egentligen fått titta på Sagan om de två tornen på julaftons kvällen?

Kommentarer
Postat av: miranda

God Jul sötis =D Fika snart? haha, det ska bli av någon gång!! XD

2009-12-25 @ 14:07:31
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/
Postat av: miranda

God Jul sötis =) Fika snart? haha, det ska bli av någon gång!! XD

2009-12-25 @ 14:16:29
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj XD

2009-12-25 @ 14:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0