Glee och shopping
2009-12-27 @ 23:18:00

en gosig sjal som köptes idag


Dagen har bestått utav tre saker. Glee, shopping och Linn. Jag och linn möttes upp exakt 11.59 för att kunna komma prick när gina öppnade. Där hittade jag bågra fina grejer på rean för inte allt för mycket pengar och jag är mer än nöjd. Sen gick vi runt lite på stan men bestämde oss snabbt för att vi skulle hem till mig och kolla glee. Åtta avsnitt senare, och hela första säsongen färdig tittad bestämde vi oss för att det nog var slut med det roliga för idag. Hoppas det inte dröjer allt för länge innan nästa säsong kommer!

och gårdagen ja, den var fin. Blev lite bus, ute i snön med linn och två andra snubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0