regnregnregn
2009-08-15 @ 16:01:54

Massa regn !
Gårdagen blev riktigt nice, efter stan stack jag hem till clara och vi gjorde kladdkaka och gick på promenad ! Sen stack vi ner till stan och mötte upp emil för käk på stantons, kycklingsallad ! Efter det cykla vi hem till honom och tittade på film, kenny starfighter och mumsa på kladdkaka, haha. Andreas joina även !
Clara sov ju hos mig i natt och vi gjorde en awesome säng, la till 2 extra madresser i min säng+2 täcken så ni kan ju gissa hur skön/hög den var.
Sen i morrse kom emil hit och vi gjorde toast och farma. efter det blev det den andra av tredje delen av Emils present till mig, nämnligen solning ! Så nu är vi precis hemkomna från det och ska fixa iordning oss med asnisktmask och dusch !
Ikväll blir det partey !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0