nycklar och tuggummin
2009-08-31 @ 15:45:35

Slappaste skoldagen är nu över, 10.10-14.40 varav et hål därimellan på en timma och 40 min. Gott !
Clara lyckades att kasta ner mina nycklar två gånger i papperskorgen idag med.. Illa ! Men jag gav igen, men tuggummin !

Nu blir det snart träning, sen ska jag hem, duscha och räkna lite matte och ikväll blir det troligtsvis hem till S, för att säga hejdå till Ronja som åker imorgon !

Blev riktigt skoj igår, vi skippade filmen och spelade GH hela kvällen ist. Sjukt längesen vi/jag gjorde det men det gick ganska bra ändå.. iaf lite :) Jenny avsutade det hela met expert, vilket ändå gick ganska bra :)

Sådär, nu blir det off to spinning !

Kommentarer
Postat av: isabelle

HAHAHHAH det var askul med nycklarna XD hahahahaha

<3

2009-08-31 @ 16:43:11
URL: http://blacklaace.blogg.se/
Postat av: Jenny

sjukt mysig kväll igår. repris imorgon! jag gillare. <3

2009-08-31 @ 18:56:28
Postat av: isabelle

hahaha jaa det var kul men det såg så roligt ut första gången XD hahahaha. jaa visst blir man :D dom var asgoda :D:D mmmmm....

undra om vi ser snuttis imon? han var ju lite gullig XD

<3

2009-08-31 @ 22:35:29
URL: http://blacklaace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0