Kungsmässan here i come
2009-08-10 @ 09:24:24

Sundsvallstjejerna kom igår och just nu bor dom hemms hos emma, flyttar hit på tisdag. Men igår så ahde vi chill kväll med pizza film och te ! Väldigt mysigt och det var otroligt roligt att få träffa dom igen ! Allt känns precis som vanligt och inte som att de skulle bo 8 timmar bort.
Idag jobbar iaf Emma så vi skämta lite om att jag får vårdnaden idag, så då bestämde jag att vi ska åka till kunsgmässan och shopppppppa ! dock vet jag inte hur mycket jag kommer shoppa då jag har gjort det ganska mycket nu på sistone ;) Men men, hoppas på att jag ska hitta världens snyggaste klänning på Zara som jag har sett, helt kär i den är jag ! Annars är det enda jag behöver ett puder, som finns på kicks så ska kolla om dom har den affären där.
Men nu ska jag göra mig iordning så att jag inte kommer försent till Emot !

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0