Källsjö om 12 timmar !
2009-08-18 @ 02:36:56

.. och jag kan inte sova.  Och det suger, Första gången på riktig länge som detta händer. Kan nog inte just nu komma på när senaste gången jag inte kunde sova var. Eller ah, det var iaf nångång när det var skola. Men ändå, sjukt länge sen detta hände. Det blev itne bättre heller av att precis när jag hade lagt mig i min säng känner hur nått kryper på mig (mardröms scenen) och tänker "äsch det är bara en fluga"  sen kryper det lite till och jag tittar och självklart var det vad jag trodde att det skulle vara, en spindel ! tack för att jag lurat mig själv att tro att jag faktist kan sova med en spindel i taket i tre nätter i rad.

Så nu sitter jag här, föröver musik till hårddisken så att den inte ska försvinna, för det vill man ju inte nej.
Sen har jag läst lite med, under the duvet och så länge vi bådar andas. Kunde inte låta bli att tjuvkika lite i den sisnämnda, och somvanligt när jag gör sånt i böcker blir jag förvirrad. Kan ju inte direkt avslöja vad det var jag läste men om det är det jag tror så blir jag glader.





hahahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0