jag tror moa trilla
2009-08-09 @ 01:47:26

Belv antagligen sista jobbdagen hos mormor idag, fick tatt några riktigt sköna bilder som kommer komma upp här så fort som jag har hittat min kamera sladd. ja den är borta. Sedan stack jag och Emil ner till stan, käka toast, chilla vid en kyrkogård, hängde på kvantum och schtekte på hemmakväll, det ända rätta. Ner vi sedan ahde suttit på en trappa i kanske en timma och druckit upp våran ramlösa så bestämde vi oss för att cykla hem till mig. Emil fick farmat, jag fick sprayat emil hår, bild även där, men här gäller samma, sladden. Sedan stack vi hem till Adde där vi har hängt hela kvällen, mycket nike.
Det bästa(läs även sämsta) var när vi skulle sticka och adde som håller på och gör om sitt hus hade två stora hål precis vid muren på uppfarten, som man inte riktigt ser, och självklart råkar moa trilla ner i ett av dom när hon skulle ta gå med sin cykel. Blev massa blod, och ett jack i hennes ben. Inte nice ! Dock var det hele lite komiskt då emil och jonte hade fulat sig lite och gömt sig i hållen precis innan, då moa fortfarande var inne i huset.
Kvällen avslutades med nattdopp för vissa på kåsa, själv var jag badkruka och titta på.

Imorgon kommer s-vallsbarnen ner och det ska bli grymt skoj att träffa dom igen !
nu ska jag käka upp min chokladpudding och fundera mer på vilak glasögon jag ska välja.



emil var förrästen med på en sida om gorillor idag, (se bild ovan)
om ni väldigt gärna vill läsa om honom så tryck
här

emil hittade även en snygg bild på mig moa och clara...

clara jag moa, snyggast evvah ! vad tycks om mina nya glajjor btw ? bestämde mig för dom ist !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0