Homeeee
2009-08-25 @ 20:18:22

Finelly, and I survived. Otroligt ! Mamma föreslog att vi skulle fira detta, dock kunde jag inte förstå om hon var ironisk eller ej... Aja, skoldagen var ganska chill, trots att den var från 08.30-18.00.. Ser väldigt mycket fram emot svenska C och foto A som jag kommer läsa nu under hösten ! verkar vara två riktigt roliga kurser (särskillt foto) Får väll hoppas att det håller sig på den här positivia nivån hela hösten med, hehehehe eeeh.
 Fick även ett kanske inte jätte happy besked idag med, men so what. Min tandställnings tråd har krånglat väldigt  mycket nu, sen i våras. Jag har vart och fixat den ett antal gånger, dock med längre mellanrum mellan varje gång den gick sönder och när jag fixade den, så jag har fått en liten glugg mellan tänderna där nere. Inte så att man ser den direkt, men den är där. Jag pratade med tandläkarna för förra gången jag lagade tråden men dom sa att det inte var någon fara och att tänderna skulle liksom växa ihop med tiden. Dock fick jag andra besked av tandläkaren på tandregleringen som tyckte att det var ganska akut(som hon förövrigt babblade om ett ganska bra tag) och bokade in mig på en akut tid på fredag hos safty.. Så antingen får jag tanställning igen där nere, eller så fixar dom bara tråden eller något. Där uppe har jag ingen aning om vad som händer. Antingen inget alls, betskena under natten, fixad tråd eller inget.. Det lär vi märka !

Nu ska jag titta på ett avsnitt av 90210 !!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0