Running around like a clown on purpose
2009-08-21 @ 12:00:07

Sista sommarlovs fredagen idag, och på tisdag börjar allvaret igen. Känns väldigt konstigt, att det är så snart. Jag hde gärna haft två månader till, utan problem. Men samtidigt gör det mig ingenting att vi börjar. För det sak bli skönt att få igång rutiner igen. Schemat värkar vara ganska guld med. Dock krånglar sidan så jag kan inte se mitt personliga längre, men det kommer väll.

Igår blev det film hos Hugo, Leon ! Andra gången jag ser den filmen men den var riktigt bra !

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. men om jag får bestämma vad den ska innehålla så blir det : Dator, Gossip Girl, Så länge vi båda andas, 90210 och te !

xoxo

Kommentarer
Postat av: miranda

har du fått låna boken av Issa nu? ;)

2009-08-22 @ 15:17:28
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0