där ser man
2009-08-09 @ 13:11:19

horoskopet hade rätt, det är bevisat ! Sladdan är äntligen i mina händer och jag känner lyckan av att den har kommit tillbaka.. vart den låg ? Jo i en hylla, dock utanför rummet, men när jag hade städat hela rummet kunde jag snabbt konstatera att sladdeninte låg där.. Så då var det bara att börja leta utanför mitt rum.

söta mormor lite fundersam över hur det här emd digitalkameror fungerar.. tycker bilden är ganska klockren !

efter att jag hade förklarat en del om den så var mormor nu beredd att föröska engång till, kan nämnas att hon blev mycket nöjd med resultatet !

självklart måste jag lägga ut bilden på emils emo frill ! Dock blev det lite mer men det fick jag inte på bild för han var snabb med att borsta ut det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0