china mat+film
2009-08-24 @ 22:52:17

Sista sommarlovs dagen. Sista chill kvällen innan allvaret börjar. Aja, inget mer tjat om det nu. Sommarlovet har vart mer än okej, det har vart kanon ! Kan inte komma på några fel alls med det. Eller jo, Lisa hade kunnat vara hemma lite längre. Men annars har det vart ypperligt.

Denna kväll spenderades, som så många andra kvällar detta sommarlovet, med chill med folket. Den började iaf med spinningen, som var väldigt skoj, dock väääääldigt jobbig ! Sen kom emil hit och vi stack ner till china sea. Köpte mat.Cykla till Ufo. Träffa fyra Ufon. Käkade maten. Cyklade hem till Emil. Såg någon random psykologi film. Bra film, men har sett bättre.

Sådär var min kväll. Fast utan alla punkterna. Tyckte bara att det var roligt att skriva så. Nu måste jag stänga av datorn, annars kommer jag inte kunna somna ikväll. Så GODNATT !
antingen skriver jag på morgonen, eller klockan sju.
det ni !!

xxx

Kommentarer
Postat av: Miranda

Det blir super!! =) :D:D <3

2009-08-25 @ 07:28:36
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0