090824
2009-08-24 @ 12:20:21

fyra månader kvar till Julafton ! Kanonich. inte så lång tid faktist :)
Idag tog jag äntligen tag i tandställningsproblemet.. ringde dom och sa att både övre och undre hade gått sönder "sa du både OCH ?" ja. det gjorde jag. "Aha, Ulla, dom är väll på möte idag ? Visst är dom på möte idag Ulla " Var väll inget vättigt jag fick ur den männsikan som svarade i telefonen, förutom att jag skulle ringa tandregleringern nu när den hade lossnat helt, men just det ja, Ulla, visst är dom på möte nu ? ja. Så ska ringa dome fter klockan ett. iofs är det ju inte jätte lång tid kvar tills dess :)

Den ända planen som är satt för idag är spinning 16.30, och det ser jag grymt mycket fram emot :) får väll se om mina ben känner det samma...


xoxo

Kommentarer
Postat av: miranda

Klart att du är meed ;) jaa jag vet, MEN MATHILDA ERICSON VI MÅSTE TRÄFFAS, DELS FÖR DET VAR LÄNGESEN OCH DELS FÖR ATT DU FÅR HJÄLPA MIG MED TRÄNINGSKORT haha <3

2009-08-24 @ 22:49:52
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0