Myshelg med kussen
2011-10-10 @ 00:17:14

Emelie kom som sagt upp igår och då tog vi en tripp upp till mormor och bjöd på bullar som jag hade bakat tidigare i veckan. Sen på kvällen lagade vi sjuuke goda maten så att vi knappt kunde resa oss efteråt pga paltkoma. Blev några glas vin och senare fick vi besök utav två andra pågar. Denna dagen är ingen vanlig dag utan min brors födelsedag, så vi lagade hemmagjord pizza. Träffade mina brudar sen, va ändå ett tag sen som vi var alla, å då menar jag inte alla för en liten skrutt är ju fortfarande i london. Men du är med i tankarna Annie. Knappt go kväll. Imorgon ska jag till eh med Moa varesig hon vill eller inte. Måste dit innan mitt ehkaffe abstinens tar sig till en högre grad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0