Mental förberedelse
2010-06-23 @ 01:22:35

Just nu, eller inte precis just nu men för en stund sedan började jag min mentala förberedelse inför jobbet på äldredomshemmet med att sticka. Fick ett otroligt sug efter att sticka i går natt så idag letade jag igenom alla sylåder här hemma utan större lycka. Dock kom mamma hem och fixade fram några stickor. Mmm, tutorials på youtube är inte fel heller! Så imorgon ska jag gå ner till stan och fixa finare garn (det jag har nu är rosa) och börja sticka mer!


Förövrigt så hittade mamma dena görsnygga väskan när hon letade stickor till mig
min nya sommarkärlek!


Kommentarer
Postat av: isabelle

jag går på den som ligger vid willys :)

2010-06-23 @ 12:41:20
URL: http://wearethesound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0