Att en kväll kan vara så bra
2010-07-16 @ 00:19:10

Har haft en otroligt rolig kväll! Haha kan dra till med en kliche men nu känns det verkligen att jag lever! Anna, eller vad skriver jag, menar såklart Rallyfräsarn, och Annie hämtade upp mig och Emil sen åkte vi ner till stan och letade parkeringsplats i jag vet inte hur många minuter. Men hittade tillslut en bra! Mötte upp Clara och handlade sedan käk som avnjöts i en liten minipark.
Åkturen som hände efter det går inte att förklara, så underbart rolig! Andra guldstjärnekvällen nu på sommarlovet, och om det kommer mer sånna här kvällar vet jag inte vad jag kommer ta mig till!
Ett hett tips just nu iaf, är att inte köra med bakluckan öppen...
Men tack Anna, Annie, Clara och Emil för att ni gjorde min kväll kalasbra!

världensbästafolk


Kommentarer
Postat av: swemil

guld, bror!

2010-07-16 @ 01:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0