oj jag trodde det var en klädhög
2009-09-25 @ 10:11:48

Fick en fin väckning av mobilen i morse, först hade saga ringt ett antal gånger men jag hade inte svarat. Sen när mobilen ringde igen tänkte jag att nu får jag allt svara och då var det moa, som en 15 min senare stod utanför min dörr.
Så nu har vi käkat en god frukost, moa fixade bort ostbiten som jag tappde i rosten igår.. Det luktade inte gott alltså.  brändost.

nu har moa nästan trampat på min hund. Som försvar sa hon " jag trodde det var en klädhög". Det kan iofs tas som en giltig orsak då nästan alla mina kläder är svarta. Det leder oss plötsligt in på min klädsel. Som idag faktist inte är svart. Har en röd, ja ni läste rätt, röd kofta till klänningen som jag köpte igår ! Jag gillare !

I eftermiddag väntar ett stort uppdrag. Mer om det sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0