Tjoooooooo !
2009-05-10 @ 19:10:16

Tänkte starta en ny blogg, i samband med att skolan snart är slut, sommaren är på g och jag vill minnas/kolla vad jag har gjort under mina helger !




Denna helgen har vart guld ! Bästa på länge. I fredags åkte m&p till köpenham=jag får huset för mig själv. Så i fredadgs blev det fest. Skulle väll vart 25 pers men det blev nog lite mer... haha :) temat för festen var hippie indian eller cowboy, sen fanns det ju folk som trottsade temat och kom som blandannat karate-kid, emo, sleazare och pirat ;)
Jävligt lyckad kväll för min del, bästa festen jag har haft hitills iaf. Guldkornet för kvällen var helt klart när jag träffade Saga, som jag inte har träffat sen juli förra året, då hon har vart utbytesstudent ! Det konstiga var att det kändes precis som vanligt... men så mycket saker vi har att ta igen ! Ska bli så kul !
Kvällen slutade 05.00 för min del, men oj så kul jag hade haft !




Lördagen spenderades även den hemma hos mig med tjejmiddag sen kom lite boys och vi satte oss och titta på tv.. sjuke med filmer ! vid 3 så var det bara jag och moa kvar och vi satt och titta på "vid din sida" tror jag den hette, och som vi grät, ögona bara rann i slutet.. hahha ;)  sen var vi så trötta och skratta åt allt, särskillt en reklam där som hette SPP.. "SPP-PPPPP" var det enda vi satt och sa... haha




nu mår jag förjävligt.. ont i halsen huvudvärk och helt slut. Men det får det vara värt, sjukt nice helg !
tror jag ska sätta på en film snart, chilla och dricka te <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0