benen på ryggen
2009-06-22 @ 11:38:06

Man borde börja med att bygga ett skjul men man bygger ett slott
Tagen på bar gärning du står och famlar med ditt legg
Och du har fyra val stanna stanna eller lägg lägg

 Benen på ryggen - lite som ett stretchingpass
Benen på ryggen - handen ner i väskan snabbt och
Benen på ryggen - som att lämna landet med ett fejkat pass
Benen på ryggen, benen på ryggen


lalalallalallal.
det är det som går i mitt huvud just nu.

Idag ska jag träffar clara (och moa? vet inte rikitgt) vi ska iaf köpa gym kort på atletica, äntligen ! Länge sedan jag tränade nu känner jag, och det behövs ! Ska bli skönt att börja. För jag ska lägga benen på ryggen lite som ett stretchningpass, och träna lite :) hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0