Las galletas
2011-12-02 @ 19:29:48

Ja ni, har sitter jag nu i las galletas, druckit upp dagens drinkprov som bestod utav bloody mary(väldigt god faktiskt) kommer nog att avnjutas många bakfyllor. Men även en daquiri och san fransisco :) där av alla stavfel... Om ni undrar har jag det bra. Drinkar blandas det varje dag och teorin är rolig. Pallar intw ladda upp bilder här nu så kolla in mitt instagram konto, thildaericson för där kommer det lite bilder då och då. Fast mest för drinkar förstår! Om någon nu läser detta!
Fint väder har det vart denna veckan med, strålande sol och inte ett moln så långt ögat kan nå, men jag sitter inne ja, ja det för jag. I baren å pluggar så mycket färg blir de då inte! Men ska pressa imorgon för vit som snö vill jag inte vara när jag kommer hem. Nej brun som en pepparkaka ska de va!
Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0