pros and cons
2010-10-07 @ 00:00:37

Morgondagen har sina fördelar och nackdelar. Steamhorse kommer nog bara vara förnamnet, steamhorse är förövrigt et underbar uttryck. Ånghäst, ångest för den mindre långsökta.
Ett gött plus är att Annie kommer och hämtar upp mig innan skolan. Sen går det nog mest utför. Matte prov på fredag som jag lite har förtängt för att jag ska hoppas att det försvinner då, fast konstigt nog så gör den inte det.. Sen en härlig religions inlämning på det, lovely.
Har jag börjat skriva på den? Nej. Bra planerat Thilda, bra.

Hade varit mycket bättre med sommar sol och musik men icke det nu nej. Förövrigt har mitt rum
ätit upp den klockan. Inte snällt någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0