Packat och klart
2010-03-19 @ 13:06:05

Sådär ja, nu börjar stressen lugna ner sig och allt komma i sin ordning. Allt är färdig packar,okej inte riktigt allt.. men nästan.
Det ända som är kvar att göra är att läman en hårddisk till Emil och sen är jag good to go!

Antagligen kommer det inte bli något bloggande under dessa tre veckor.. men man vet aldrig vad som händer! Det är ju trots allt datorer och internet som jag ska jobba med där nere!
Annars så hörs vi den 8 april, för det är då jag kommer hem!

Kommar sakna alla mina godingar här hemma! Förrästen.. kommer kännas skönt att kunna ta bilder utan att det är snö på dom. Hihi

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: jenny

Ha det bäst!:)

2010-03-20 @ 17:33:43
URL: http://jennykindahl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0