You me and a bottle of wine
2010-01-17 @ 12:31:31

PLugg,plugg och åter plugg är det som står på dagens schema. Låter väldigt lockande, så det är nog därför jag har degat framför datorn i en timma nu, så jag ska få slippa plugget. Oturligtnog försvinner det inte, utan kommer garanterat vara kvar tills jag gör det.
Gårdagen var rolig, kvällen slutade med att jag och clara passade en kompis lägenhet. Så nu vet vi ju lite halft hur det känns att ha en egen lägenhet en lördagskväll!


kass mobil bild, men bra som jag är glömde jag kameran hemma

stor, mellan, liten

när jag kom hem tog jag på mig världens snyggaste t-shirt.

Nu blir det back to plugg. tråk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0