En dag på stan
2010-04-12 @ 18:49:24

Dagen har inprincip spenderats på stan. Hade ett långt hål mellan mina lektioner så då blev det lunch på stan med Moa och Clara i den härliga vårsolen. Att man sedan åker tillbaka till skolan för att gå på en 30 mins lektion känns lagom värt. Något som var mer värt var att träffa Jenny som jag inte träffat på ett bra tag nu!
och nu sitter jag här och ska skriva en bokrecension och det står helt still i huvudet.. hmm.

Denna saknade ungen fyller 18 år idag! Grattis på dig!
och ja, det var den snyggaste bilden som jag kunde hitta!




Kommentarer
Postat av: lisa

Haha wahttta?? måste finnas nåt bättre på oss:D

Tack så mycket sötnos! <3

2010-04-14 @ 00:56:25
URL: http://lisabostrm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0