Hej mina fina vänner!
2011-09-14 @ 01:14:40


Vet att ni sitter spänt där hemma och undrar vad Thilda nu har hittat på på sin lediga dag. Så det ska jag nu berätta.
Jag började dagen med lite härlig havregrynsgröt, ja menar varför inte? Det är ju ändå ganska gott. Råkade fastna (inte bokstavligen skrivit) framför tvn/datorn. Sen tog jag tag i mitt liv och jobbade lite. Blev klar så imorgon blir det mindre jobbelijobb. Jag passade då på att åka med mina tre vänner, Moa, Annie och Anna till Gekås som är ett stort varuhus i Ullared där man kan köpa massa billiga grejer. Jag köpte mig en dounat, inte sån man äter, utan sån som man har i håret. Vet ni inte vad jag menar så kan ni alltid spana in google. Där står allt. Eller wikipedia. Vi åkte lite bil sen och käkade lite godis.
Nu ska jag sova för jag tänkte gå upp tidigt imorgon. Ni läste rätt. Tidigt. Jag lovar också att informera er om hur det går. Jag hoppas det går bra men nu ska jag verkligen sova för jag är väldigt trött i huvudet.
PuzZ ZötizZZzar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0