Himla klant
2010-09-12 @ 12:08:18

Igår lagade jag M&A en riktigt god och enkel middag. Då Annie hade sin bil bestämde vi oss för att åka en tur och gå med cosby där, den långa turen blev till kvantum för att köpa hårfärg och hemmakväll för att hyra film. Det är vid det sistnämnda som vi parkerar bilen, så när Annie går först - låser upp bilen, så kommer jag efter öppnar bakluckan, ser att bakskyddet som man kan ha för bakluckan är framme, fattar ingenting och börjar försöka lyfta av det, tills Moa som är bakom mig med hunden, får fram ett litet ljud och det hoppar ut en tant ur bilen och påpekar att det här är nog fel bil...  Galet shockad blev jag, var inte med på det någonstans! Men Annie skratta, Moa skratta, jag skratta och hon skratta (tror jag iaf, såg inte så mycket för skratt tårarna kom fram). Det var nog det mest roligaste som hänt mig på länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0