We were gonna studdy... but then we took a coffe
2010-10-12 @ 19:55:38

Finns en grej som jag inte gillar med min iphone och bloggen. Det är att jag inte kan uppdatera från telefonen... hade blivit så mycket lättare att få in lite goa inlägg ibland då istället för att ha massa att ta igen dagen efter bara för att man inte hade kontakt med någon dator. Menmen, vad vore världen utan ilandsproblem?
Igår körde vi iaf stenhårt på måndagsmys, började med en kaffe självklart på blåddan. Sen åkte vi hem till mig, gjorde mat och käkade lite utav den super goda kakan som min kusins flickvän bakade i helgen, sinnes är den!
Fortsatte hem till Emil och hade det chill med morötter och dipp!
Ja så denna dagen, jag och Moa tänkte ta en pluggis fika på blåddan men det sluta med massa prat och inget plugg. precis så som det ska vara innan prov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0