Pasta de Mathilda
2010-05-03 @ 21:15:29

Måndagen har vart bra, gick på ett otroligt roligt pass idag som jag inte gått på på jätte länge. Förstår knappt varför jag inte gått på det förräns nu igen. Men sak samma, var helt slut när jag kom hem så satta mig vid datorn och började chill skriva eng uppsattsen som ska vara inne idag.. och det går faktiskt ganska bra nu (peppar peppar ta i trä). Min kära kompanjon Andreas kom över en stund också och jag blev påmind om att jag inte käkat något annat än mackor och mina satsumas idag, så nu precis lagade jag till en riktigt höjdar middag (för att vara mig då).

Rätt så stark, rätt så snygg, men framför allt rätt så god!

Kommentarer
Postat av: moaaa

fan va gött, E DE OSTSÅS???

2010-05-03 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0