Tänk var roligt det hade vart om bilen körde förbi
2010-03-04 @ 21:49:01

Dagen har bestått utav foto och chill. Inga riktiga lektioner då matten krockade med ett kram möte och foto tar jag inte som riktigt lektion! Ikväll har det blivit chill med Emil, eller snarare tv kväll. Då mamma är i sydafrika och pappa hälsade på en kompis i göteborg var jag ännu en gång helt ensam. Så vi tänkte att vi beställer pizza(kycklingrulle för min del, mums) och sedan tar hunden på en sväng för pizzabagarna sa att det skulle ta ca 40 min.
Riktigt så lång tid tog det inte, och när vi precis har gått över kurtinen och är på väg uppåt säger jag "tänk vad roligt det hade vart om akropolis bilen kör förbir" varpå två sekunder senare den gör det.. Rikigt lika roligt var det dock inte, men emil fick sig iaf ett jogging pass hem!

Nästan bara Idre bilder jag vet, men dom är snygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0