Namnsdag och söndagschill
2010-03-14 @ 18:27:19

Gårdagen var kanon! hade tänkt göra ett inlägg på kvällen, men han visst inte med det. Det var iaf Jussis 18års fest igår och jag Saga och Clara förfestade lite här innan vi drog dit! Va ska jag säga om kvällen.. Bra blev det tillslut iaf! Vid halv tre beger sig sedan jag och mina två kompanjoner hem till mig för att sova.



Taggad för 18års fest!


Tror donken på en söndag börjar bli en tradition.. men kan nästan inte bli annat när man umgås med donkenbor! Sedan blev det en strappats till Julle där eftermiddagen har spenderats framför Life of Ryan!
Och då det är min namnsdag idag blir det söndagsmiddag ikväll med familjen och mormor. Även lille doggen fyllde år igår så det firas med. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0