Brännboll som inte är att leka med
2010-06-04 @ 18:34:46

Efter att ha spelat brännboll på gympan med klassen visade det sig att emils nycklar var borta... Så jag Linn Emil och två lärare sprang omkring på gräsplanen och försökte hitta dessa nycklar. Till ingen nytta, då de inte villa komma fram! Då kom nästa problem, cyklen! hur skulle vi få hem den? Jag Linn och Emil kom iofs fram till rätt shyssta planer, dock gick ingen direkt bra. Fast rätt fina planer va det! En var att linn skulle sitta på min pakethållare, hålla upp emils bakhjul medans emil cyklade på linns cykel och styrde... Ja ni kan nog gissa hur det gick.
Vi fick tillslut fram cyklen till ps där vi sedan ställde den innan jag och emil stack och delade på en segerpizza vid Bästa! Det var värt!


Detta är ju då inte den snygga bilden jag tog idag, men det är iaf en bild på Emils bike!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0