TP kväll
2010-01-03 @ 13:27:26

Gårdagens vakna tid spenderades först på stan, sedan hemma hos Linn. Jag fick mina potatiskrocketter och linn fick sin kina mat. Efter en stund så kom issa med, och vi bänkade oss i soffan för att kolla på Harry Potter och den flammande bägaren tills annie, som inte hade sett den kom. Då förflyttade vi oss istället till köket och spelade linns julklapp, TP.

Efter för mycket fakta på en lördagskväll hamnade jag och Linn framför tvn igen när alla gått.
Spiderman och Olycksfåglen blev sedda, varav den sista filmen linn fick sitta och försöka förklara för mig vad som hände hela tiden då jag missade första delen.

Linns tp deluxe med massa olika svårighetsgrader på korten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0