Lugna lugnet
2010-01-08 @ 11:01:23

Igår tog jag och Emil bussen ut till lugnet för att träffa Moa som vi inte träffat på ett bra tag. Det hela slutar med att vi hamnar på donken, tsm med Clara Annie och Anna! Årets första snobollskrig har vi haft med, och jag förlorade min gosis till örat. Har två stycken öronvärmare som man "klickar" på örat, så just därför är ganska lätta att tappa.
När alla var stelfrusna och blöta gick vi hem till Anna och kollade på The Shining. Lagom läskig..
Tanken var sen att jag och Emil skulle åka taxi hem, men då jag hade sagt till m&p att dom kunde låsa och bra som jag är hade jag inte med mig några nycklar fick jag sova hos Clurret!

Detta är Emils söta musmatta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0