Längtan efter sommar&festival
2010-01-05 @ 19:03:51

Det blev en lång fika med Lisa, vi kollade på männsikor som ramlade runt i snön, pratade om hultsfred och gamla minnen och nuet! Var ett bra tag sen vi såg och verkligen pratade, så det var en väldigt bra start på året kom vi båda fram till. Men efter ett tag så var även vi redo att gå ut i snön, igen. Jag trillade runt som bambi på hal is med mina skor,  och råkade även slå till lisa (dock inte hårt) på armen när jag höll på att trilla. Hon blev nästan lika rädd som jag, det var kul.

Lisas hår var väldigt fint innan hon tog på sig sin mössa

Jag var i väldigt god tid till träningen och roade mig med att ta kort i speglen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0